5 hurtige men gode rengørings tips

    1. HOLD rent i stedet for at GØRE rent! Banalt men effektivt.
    2. Hver gang du går fra et rum til et andet, så se dig omkring – er der ikke noget der skal med?
    3. Hav dine rengøringsmidliger arrangeret på en overskuelig og tilgængelig måde. Se f.eks. hvordan en teleskopstang under vasken kan give ekstra plads til alle sprayflaskerne!
  1. Vælg dine rengøringsmidler med en duft du er vild med! (Ååhh Ajax havde engang sådan en lyserød..”cherry blossom” eller.. hva faaaen var det nu? Nå men den er tilsyneladende udgået og jeg savner den!) Nå men dette trick gør den “sure pligt” ganske fornøjelig, og den rene følelse efterfølgende er endnu mere… aaahhhh…
  2. Sørg for at have en spand med klude og sprayflaske med vand/universal rengøringsmiddel på hver etage, og så tag lige den overflade når du ser den trænger! Jeg laver i hvert fald ofte den fejl at tænke, “øj her skal jeg vist lige op og gøre rent (vores køkken og bad er i stueetagen) Jeg tager lige noget med næste gang jeg kommer op/ jeg henter lige noget nedenunder” og så.. ja jeg glemmer det sgu igen! Åbenbart. (Og hvis du bor i ét plan så – tillykke! Wish I could say the same…)

Skriv en kommentar