Kom så blomster! I kan godt! Tro på det!

Hvor er det dog sørgerligt med det vejr.. ej vent – det siger jeg ikke! Det siger alle de andre jo.  Men.. min have ville virkelig elske lidt mere sol og varme – ellers nægter de simpelthen at springe ud!

Vi er midt på sommeren og knopperne står stadig tålmodigt og venter.. Se bare knopperne på valmuen Tallulah Belle Blush og min Zinnia / Frøkenhat hvor de glæder sig!

Uuuh og vi skal da også have noget opbevaring med i denne blomstersnak fordi; I foråret forsøgte jeg mig for første gang med at forspire i en bedroller! Fantaaaastisk til at agere drivhus (når låget kommer på og der bores lidt huller her og der)

2 thoughts on “Kom så blomster! I kan godt! Tro på det!

  1. Pingback: Og der kom blomster | niftybynehl

Skriv et svar

