3 danske yndlingsblogs

Ja boligblogs that is – for jeg er totalt i indretnings-mode pt.

Jeg kunne selvfølgelig også vise jer heeeele min overdrevent lange liste fra Bloglovin, men nu vil jeg snævre det ind til 3 stk med fællestrækkene; de er danske med matchende (dansk/nordisk) stil, de er (forholdsvist) nye, de er skide lækre og så er de proppet med inspiration!!

1: That Nordic Feeling. Bloggen er drevet af Rikke som jeg først fandt gennem Instagram. Måske er det lidt frækt at kalde bloggen “ny” eller i hvert fald – den er langt fra ukendt. Rikke og bloggen har været omtalt i flere magasiner, så det er nok bare mig der er lidt sent i optrækket her… (Sorry Rikke)2. Pantone4C er bloggen der er drevet af Louise fra Nybyggerne på TV2. Jep halvdelen af “parret med den gode smag”! Okay – vinderne var også super fede men lad nu det ligge. Louise har efter programmet opstartet bloggen Pantone4C og er med i bloggernetværket BloggersDelight. Om dette er godt eller skidt ved jeg ikke, men det giver uden tvivl Louise den eksponering, som hun så meget fortjener! FED stil – og så på SU!3. Homesick er måske den “mindst nye” i min verden, men NØJ den skal med her. Pigerne bag (ja den køres af hele tre stk) er syyygt produktive, og her er altså en blog, der aldrig står stille. Det er hovedsageligt inspiration fra andre blogs – og især Pinterest – men de har så godt smag, at jeg ganske enkelt ikke kan holde fingrene fra den blog. Og may I just say: Blog-navnet…???! Det absolut mest geniale indenfor indretningsblogs! Well done gals!

Så smut ind forbi de tre lækre LÆKRE blogs – men pas på tiden! Pludselig er der gået 2-3 timer med at sidde og savle ned i tastaturet…

2 thoughts on “3 danske yndlingsblogs

Skriv et svar

