5 favoritter fra BoConcept

Jamen hvorfor lige BoConcept? Tjooohh de har såmænd lige tilbudt mig mit drømmejob i deres marketingafdeling. Så det er er min lille “tak for chancen” til holdet i Herning. Så kan vi jo kun håbe at deres salgstal eksploderer efter det her indlæg…

 

Først den plisserede lysestage “Pleated” som fås i fem skønne farver til 89 kr

“Pine Cone” er navnet på denne super smukke lampe i kobber. Prisen ligger på 3195 kr.

Sofabordet “Occa” er da bare for skønt med den rundede bordplade udført i en lækker valnødfiner. Pris 2195 kr.

“Fermo” er en lidt mere rå serie af møbler. Bl.a. kan du få det her super cool (og rummelige) tv-møbel til 4995 kr.

Jeg er altså nødt til at have endnu en lampe med. De laver virkelig flotte lamper i mange stilarter og denne facet glaspendel er en af mine must-haves! 879 kr.

Du kan købe hele herligheden lige her og aaaaltså hvor glæder jeg mig til at lege med både tekst og billeder hos BoConcept! Hvad siger du – hvor er BoConcept i din bevidsthed?

4 thoughts on “5 favoritter fra BoConcept

  1. Pingback: Der er sket noget frygteligt… | DuftVerket

Skriv et svar

