Formland: Messen for begge mine blogs!

Ja altså forstået på den måde, at der både var lidt til bolignørden i mig (totally nuttin to do wit bizznezz) Og så selvfølgelig (som var årsagen til, at jeg drog den 10 min lange køretur til messecenter Herning) velduftende, håndlavede sæber til min… biiiizzzznezzzz..

Du kan se alle sæberne i mit indlæg ovre på DuftVerkets blog, og alle “resterne”, som jeg bare ikke KUNNE lade være med at fotografere, ja de kommer her.

Formland Messen

Yndig lille campingvogn

De lamper! Nogen der ved, hvor de er fra?

Tulipanen..fronter mig?

Elefantastisk.. Andet har jeg ikke til den….

Det lækreste område var faktisk up-coming området, hvis du spørger mig. Skønt at se, at der kommer så meget godt ud Teko (min gode gamle skole)

Dén blæste mig næsten omkuld med sin smukhed! Også fra en Teko-studerende..

2014-02-02 15.46.25

Mere Teko: En stol hvor sædet kan tages af, og bruges til balance-træning.

2014-02-02 15.48.38

Og sidst men bestemt ikke mindst; Fine pastelfarvede skabe i amerikansk locker-stil

4 thoughts on “Formland: Messen for begge mine blogs!

    • Nej øv Brit..😦 Jeg kan desværre ikke huske det. Det var vist et temmelig kort navn. Ukendt for mig. Øv jeg er ikke til nogen hjælp😦

      Men fine er de!! Tak for din kommentar – gør mig så glad mand🙂

Skriv et svar

