Nytårsforsætter anno 2013: Two Outta Three Ain´t Bad…

Nu hvor året 2013 er godt og vel overstået, kan jeg slå fast at det faktisk gik okay med sidste års nytårsforsætter. Plejer ikke sådan at gøre så meget ud af den slags, men jeg havde bare tre projekter, som jeg gerne ville kunne krydse af på to-do-listen for 2013:

1. Hovedstand

Ja jeg ville stå på hovedet. Hver dag. Det skulle være så godt for blodomløbet jo! Ja og en hel masse andet.. Synes bare, at det med at vende sig selv på hovedet en gang i mellem, må være utrolig godt..

Status for nytårsforsæt nr 1: Jeg tror jeg har stået på hovedet 4 gange sidste år. Kan virkelig ikke lide det – det gør jo ondt i det gamle hoved! I øvrigt ser jeg ikke særlig “cute” ud når JEG gør det… *jealous*

Cool kitty

2. Give slip på min årelange samlermani

Jeg ville have udryddet min giganorme samling af mode- og boligmagasiner. Kun gemme de helt særlige numre, som eksempelvis Vi Forældre hvor et billede af min sprit-nye Kamille My og en lykkelig og træt Moi fylder en hel side – ja og Boligmagasinets debutnummer for eksempel.

Jeg har tidligere skrevet om min magasin-addiction her  og helt i tråd med bloggen her, vil jeg gerne “organize” og “purge” mit hjem (vist for længe siden, jeg har skrevet et rigtig how-to-organize-indlæg?)

Status for punkt 2: I did it. Det var ikke nemt. Det tog maaange ture frem og tilbage mellem maaaange forskellige genbrugsbutikker og hvad har vi. For ingen butik kunne jo rumme dem alle!

maga

3. Starte mit helt eget firma

Jeg har altid haft et iværksætter-gen og en skaber-trang. Kombiner lige den med min livslange passion for dufte og parfumer. Kombiner lige yderligere, med et hul i det danske marked, for JEZUZ hvor er duftlys blevet hotte (igen) men hvor er. de. dyre. Og altså amerikanerne kan godt det der med, at man smelter en brik voks/stearin med duft i en aromalampe. Det er da et genialt alternativ til duftlys! Så hvorfor er Danmark ikke fulgt med? Well – here I am😀 Og så i økologisk sojavoks i stedet for stearin – hvabehar`?! Ej okay.. Så stopper selvfedmen lige.

Status for 3. nytårsforsæt lader vi tale for sig selv (klik! Jamen så så klik dog på det billede! I know you want to..)

Duftlys økologisk Sojavoks

Skriv et svar

