Min mand har bygget mig en lampe!

glødepære med fatning

Jeg – er – verdens – heldigste – kvinde!! Why? Jamen altså jeg har længe vrøvlet om for lidt lys herhjemme – især omkring mit skrivebord aka hjemmekontoret, hvorfra jeg ordner alt det administrative i forbindelse med DuftVerket og så videre. Derudover har jeg snaaarkket og snakket om fede diy-lamper med kobber og beton velvidende, at jeg aldrig ville få gjort de ideer og drømme til virkelighed. I går kunne jeg ikke klare det mere – jeg ville tage ud for at købe den første den bedste fatning og pære – bare.. anything! Slut med de store overvejelser, Google´n og leden efter tilbud – JEG MÅTTE HAVE LYS! Så var det, at årets største overraskelse kom..

Min søde Jacsen spurgte om posten havde været – for der stod en stor kasse i vores entre. Jeg kiggede derud og så en papkasse med en sød hilsen og en stor sløjfe omkring. “Julegaven kunne ikke vente længere” sagde han og jeg pakkede op…. speechless og tårevædet…(det sidste er en underdrivelse…græder sgu da normalt aldrig over gaver!!)  Jeg troede selvfølgelig, at han havde købt den super fede lampe, som jeg bare stirrede på. Det havde han så ikke – han havde arbejdet på den nede i kælderen de mange aftner, hvor jeg har været travlt optaget af mit nye firma.

Og altså… Shit hvor har jeg altså bare verdens sejeste, sødeste og mest talentfulde mand. Jeg vidste det godt i forvejen, men altså.. ja det her er bare den bedste julegave ever!! Han har læst mig og han har lagt tid, arbejde, sjæl og kærlighed i at bygge den lampe. Til lille mig?!! Billederne yder den ikke retfærdighed, men her er for en femmer blandede vinkler af min nye yndlingslampe.

kobber lampe diy - lav din egen lampe

Lampe i beton eller cement og kobber

Diy kobberlampe - hjemmelavet lampe - kobber og cement

4 thoughts on “Min mand har bygget mig en lampe!

Skriv et svar

