Drengeværelset: Med en klat Ferm Living tapet

Jamen puHA hvor er min Nifty By Nehl blog dog forsømt! Det der med at være iværksætter, jobsøgende og mor kan godt tage en del tid. Men okay hvis det virkelig ER tanken der tæller, ja så er jeg da meget aktiv herinde😉

Jeg er bagud med mange indlæg og projekter, jeg gerne vil fortælle om. Bl.a. “projekt børneværelse” hvor vores skønne Elliot på 4 år har fået nye billeder og tapet på sine vægge. Tapetet er fra Ferm Living og ikke ligefrem en nyhed, men jeg synes stadig, at det er skide flot og passer godt til hans alder. Desuden er han vild med at tælle, så der tælles ikke får man firkanter og trekanter herhjemme ved sovetid🙂

tapet - børneværelse - tapet fra Ferm Living

ferm living - tapet - tapet til børneværelset

I skal da også lige se de to billeder i rammerne ordenligt. Jeg har længe drømt om, at han skulle have et fotografi af en form for maskine (han ELSKER alle former for køretøjer, som de fleste drenge måske gør…) Helst i en lidt rå stil, så da ham og jeg kom gående forbi denne byggegrund, var det bare frem med kamer… telefonen!

Børneværelse - Drengeværelse - Ideer til væggene

Elliot elsker også sin grønne scooter og på dette dejlige billede er det faren, der har været fotograf🙂

Selvportræt til drengeværelset - ide til væddekoration

Skriv et svar

