Rengøringstip: Nu med video

“Sådan fjerner du tusch“, “Sådan fjerner du sminke” eller “Sådan fjerner du skomærker på gulvet” kunne dette indlæg også hedde. For de her svampe fra Mr. Proper er i sandhed et must-have her i vores hjem. Underlige sorte pletter på tørretumbleren, sorte streger på trægulvet eller som i videoen – fastelavnssminke på (det tapetserede og lakerede) børnebord… De her “magic sponges” ville jeg egentlig gerne have opdaget for mange år siden, men der havde jeg jo ingen Pinterest til at gøre mig opmærksom på den rengøringstips, tips og tricks til indretning og organizzzzing… Love me some Pinterest Organizing Tips!

Svampene jeg flegner sådan ud over er disse; Mr. Proper Magic Sponges – Køber mine på Ebay🙂

Sådan fjerner du tusch, Fjern sorte striber på gulvet, Rengøringstips

2 thoughts on “Rengøringstip: Nu med video

  1. Hej Lise
    De duer alle steder, hvor andet ikke er “nok”. De indeholder vist nok små (som i MEGET små) dele porcelæn, hvilket er det der “sliber” pletterne væk. De er virkelig geniale, så dem må du have fat i. Tror faktisk også jeg skal forbi Ebay efter en ny pakke🙂 For de slides simpelthen op – bogstaveligt talt. De forsvinder. Ligesom et viskelæder faktisk.
    Ja der er da mange gode tips herinde😉 Og flere på vej helt sikkert!

Skriv et svar

