Små NIFTY hjælpemidler i hverdagen – hvad bruger du?

Jeg har mange små dingenoter, dippedutter og himstregimser som jeg ikke kan undvære i hverdagen. Dem der først kommer til min hjerne (hvad siger man på dansk?) er:

Fnugruller & Elefantsnot

Men i Kvickly gjorde jeg forleden disse køb, som jeg håber vil gøre mig endnu mere glad og lykkelig i hverdagen… Eller…

Nå men i hvert fald købte jeg, de her små voks-agtige knopper til at holde væltende stearinlys på plads. Jeg nægter at bruge mere sølvpapir som både sviner miljøet til, ser grimt ud og.. nå ja – IKKE VIRKER!!

Derudover købte jeg command strips til at hænge billeder op med – så man undgår huller i væggen. Med andre ord – sygt stærkt tape, som i øvrigt skulle kunne fjernes igen uden at skade væggen eller tapetet! Meeeeen jeg tvivler på det. Synes at have læst noget andet i div. debatforums (ja jeg er nørdet. ved det godt jo.) Til gengæld æælsger jeg mine command hooks, som jeg har skrevet om her.

M3 command strips - klæbepuder

Hvilke små nifty dimser kan du ikke leve uden?

Skriv et svar

