Rabatkode på hele 40 økologiske % til dig: Freds World by Green Cotton

Billigt økologisk børnetøj

 

 

Jeg leger julemand tidligt, og giver dig (igen) en rabatkode på 40% til det lækre Freds World. Det eneste du skal gøre er, at indtaste koden “Lene”, når du går igennem betaling. Like so: (ja og se lige den billige fragtpris også da!)

Billigt økologisk børnetøj - rabatkode til børnetøj

 

Del endelig koden med alle du har lyst til!  Den gælder til og med på søndag, så bare giv den gas😀

Se mit tidligere indlæg om Freds World by Green Cotton HER

4 thoughts on “Rabatkode på hele 40 økologiske % til dig: Freds World by Green Cotton

  1. Rigtig ærgerligt at jeg først lige i aften har opdaget din blog. Ville SÅ gerne have købt en del af den nye fine kollektion med 40% rabat. Varer det mon længe, før der igen kommer en rabatkode? 😄

    • Åh nej dog? Ja det var ærgerligt – jeg prøvede det samme for et par dage siden.
      Men ja der kommer jævnligt rabatkoder her på bloggen, som jeg netop har set at du også følger TAK🙂
      Jeg gør alt hvad jeg kan, for at gøre opmærksom på det her og på min instagram profil @DuftVerket_niftybynehl.
      Det er anden gang den her slags kampagne kører, og første gang var for 3-4 måneder siden. Ved ikke om det bliver det samme før næste runde, men mon ikke du når det næste gang?🙂
      Fortsat god dag og tak for din kommentar og til tilmelding til bloggen!
      KH Lene

Skriv et svar

