Tip til Garderoben: Opbevaring af Strømper

Jep I får lov til at kigge ind i mit garderobeskab og min lillebitte sokkesamling. Mest for at fortælle jer om de her geniale opbevaringsløsninger til strømper, som fås for stort set ingen penge på Ebay, Miniinthebox osv. Jeg elsker mine! De giver et godt overblik over strømperne eller undertøjet (som I slipper for at se) og gør det lynhurtigt at få fat på det du skal have.

Opbevaringsløsning, Opbevaring af strømper, opbevaring af sokker

Mine tynde strømper ligger i cellerne, hvor der ofte kan være to par i én celle. De (af svigermor) hjemmestrikkede hyggesokker ligger til højre og bagerst har jeg mine strømpebukser. Mmmm orden…

Min strømpeopbevarings-ting kan købes på Ebay for under 40 kr. Der er hverken fragt, told, moms anything udover det.

På miniinthebox har de denne tre-pack, hvor der også er en opbevaringsløsning til undertøjet – især den til bh´er er god, hvis man gerne vil passe lidt på dem. Her overskrider beløbet til gengæld toldgrænsen.

Bonusinfo til de læse-glade:

Vores garderobeskab har faktisk netop fået den vildeste make-over. Da vi flyttede ind var planen, at skabet skulle stå i kælderen og at vi så skulle have et soveværelse, hvor der KUN var seng og sengeborde. Desværre måtte vi erkende, at skabet var 25 cm for højt til at kunne være i kælderen, så vi brugte nogle timer på at slæbe det op i soveværelset og samle det. Sov på den måde nogle få nætter, men NØJ der var trangt! Det var næsten umuligt at åbne skufferne – for slet ikke at tale om at støvsuge! Så vi har været temmelig frustrerede, for vi KAN ikke undvære det dejlige skab med skydedøre.

På trods af at have hørt, at det ville være et meget besværligt arbejde, kastede min (alt for seje) mand sig ud i opgaven: At barbere 25 cm af for oven! Hylder, låger, skinner osv. fik saven at mærke, og min kreative fotograf- og computermand forvandlede sig pludseligt til håndværker! Skabet er blevet helt perfekt og nu har vi dermed fået en vaskeægte “walk-down-to-the-basement-closet” OG et mere luftigt soveværelse! I LOVE IT! Og jeg elsker min mand! Meeeen det gjorde jeg nu også før garderobeskabsprojektet😉

Skriv et svar

