Til Alle Duft-Elskere: HAR I set det her?

Ja altså, der er jo det her nye firma, som laver uuuuuuuuTROlig gode dufte til hjemmet😉 Det er hverken dyre duftlys i glas – eller skrappe billige (stinkende) lys, der er tale om – næææh nej det er ren lækkerhed til gode priser, er det! Små velduftende brikker af økologisk sojavoks, som du smelter og derved indhylder dit hjem i en mild duft af renhed, sødme, hjemlighed, friskhed eller… Ja hvad du end er til – udvalget bliver stort!

Men nå ja okay… Jeg er måske en smule farvet af, at det er mig selv, der producerer den her duftvoks, men altså jeg synes, at I skal svinge over forbi og få jer skrevet på min mailingliste – så dumper der (helt gratis!) en mail ind i jeres indbakke, når jeg åbner 4real! Der bliver naturligvis gode rabatordninger for jer, der vælger at modtage mit nyhedsbrev🙂

Desuden blogger jeg nu også derovre! Så der er hele TO sider på DuftVerket.dk nu😀 Men meget snart vælter det ind med duftvoks og smeltere/brændere/aromalamper også, og NØJ hvor jeg glæder mig til at byde velkommen i butikken!

Dufte, Duftlys, Duftvoks

Skriv et svar

