H&M Home: Skal Man Grine Eller Græde?

Ja altså engang i mellem så får jeg en seriøs hjerneblødning over et produkt, som nærmest udvikler sig til en besættelse! Jeg har i lang tid sukket over Ferm Livings store kurve, men til prisen har jeg ikke rigtig kunnet retfærdiggøre at købe dem. Så kom H&M selvfølgelig på banen med deres version, men den var udsolgt før jeg overhovedet fik mig bevæget ind i shoppen. og SÅ kom besættelsen! Kender I ikke det? Jo mere udsolgt noget er, jo mere vigtigt bliver det!? (Hvilket marketing og branding folk jo er fuldt ud klar over!)

Anyways – dag ud og dag ind klikkede jeg forbi for at se, om ikke nok de var på lager igen. ENDELIG var de der KURVENE-DER-NÆSTEN-VAR-SOM-FERM-LIVINGS-OG-SOM-JEG-IKKE-KUNNE-LEVE-UDEN!!! De var der sgu! Og klik klik klik så var de på ved med posten – to stk! Bare fordi… jamen nu VAR de der jo?! Og.. nu er de her. Og lad mig bare sige det sådan; De er åndssvagt små!!! Jeg er totalt overrasket PÅ TRODS AF, at målene jo selvfølgelig var angivet på sitet… Så de vil ligesom ikke være super fede at stille på gulvet ved siden af sofaen med et par tæpper skødesløst smidt i… De er mere egnet til, som min 3årige lille søn sagde, at have muffins i når vi skal på skovtur…

Okay her ser de jo ikke små ud! Dårlig fotograf…

Udover kæmpe-kurvene leverede postmanden mig følgende:

hmtaeppe

Endelig et picnictæppe der ikke er blomstret! Til gengæld…”palm´ret”?

hmplatte

En tallerken – der nok bliver til en platte til vores væg

hmsaebe

Et must til min apoteker-flaske-fetish

hm

Til prinsessefødselsdage eller evt. Kamille Mys kommende legehus?

hmpude

Pude til Elliots kommende værelse

hmsorthvidpude

Endnu en pude til samlingen

Udover kurven har jeg også jagtet puden med bilen og den brune sæbedispenser gennem noget tid. Så jeg er rent faktisk RET tilfreds med, at tingene nu endelig er mine.. muuuhahahaaaa! Og nogle er tingene er allerede udsolgt derinde igen MUUAAAHAHAAAA! Ej sorry – men dejligt med så mange skønne ting. Næsten lige som at have fødsels.. OH WAIT?! Jeg HAR jo fødselsdag i dag! 34 år du! Det var ikke så lidt hva`?

Skriv et svar

