Mini-makeover & Mega-newsflash

Okay det med mega-newsflash… Det er i hvert fald stort for mig! Men first Things first: badeværelset har fået nyt på væggen efter vores yngste kid ikke længere bruger ble.. Okay det har han ikke gjort længe, men derfor kan det godt tage lang tid (for os) at få det (ellers så praktiske) puslebord ned og sat til salg  ;)

væghængt_pusebord

FØR

makeover

EFTER
Ikea bruseforhæng, DIY toiletpapirsrulleholder, træperler, paprammer og statement-kort

CLOSEUP

(Tak til super-talentfulde Monsters Circus for inspiraton til den toiletpa…detderlangeord)

MEN NU TIL DET VIGTIGE!!! Som den opmærksomme læser måske har kunnet fornemme, så har jeg gang i noget med dufte…noget med duftebrændere…noget med iværksætteri… og ja – jeg har sgu startet en virksomhed! Jeg producerer duftvoks, som er mit yndlings-alternativ til duftlys og andre “room scents”. Duftene kan du meget snart købe her på DuftVerket.dk MEN allerede nu kan du skrive dig op derinde, til at modtage nyhedsmails fra mig – bl.a. når jeg shoppen lanceres! Weheeee! Det var min stoooore hemmelighed😉 NØJ hvor er det et spændende projekt for mig! Jeg ELSKER jo selv min DuftVoks, så at kunne få lov til at dele den med andre, og drive en bette butik… jamen det er skønt🙂

2 thoughts on “Mini-makeover & Mega-newsflash

  1. Jamen hvor er det fantastisk kære Lene! Stort tillykke med din nystartede virksomhed. jeg har jo alt for lidt tid til at være up to date, men hvor det fedt. Så glad på dine vegne, det blir da super spændende med lanceringen af dine vokslys, det er jo lige mig. Har altid duftlys på kontoret. Tusind tak for link og det ser jo helt fantastisk ud og din toiletrulle holder er SÅ fed!
    Ha en super smuk dag og held og lykke med dine fantatiske vokslys!

    • SÅ fik jeg endelig tid til at svare, for hold nu KAJE hvor blev jeg glad for den her besked! Der er jo mange forhindringer og besværligheder i sådan en opstarts-fase og ikke mindst – frygten for om nogen overhovedet vil købe ens produkter!? Så at du på forhånd er positiv, gør mig bare super glad og rolig – tak!!!

Skriv et svar

