Små Nifty Opbevaringsløsninger

Ja SÅ er vi tilbage på sporet! Det var jo DET bloggen skulle handle om… Meeen når der er andet der presser sig på, som f.eks. en god rabatkode eller lidt sæbe-snak, ja så må jeg bukke under.. Bloggen lever sit eget liv og er på ingen måde statisk, ligesom jeg heller ikke er det.

Pinterest er, surprise surprise, en kæmpe inspirationskilde, når det kommer til opbevaring og oprydning. Se bare disse små super geniale tricks, der er lige til at kopiere (jeg ved det, fordi jeg har gjort det)

Pinned Image

Gavepapir og tapet oppe under loftet! Genialt! Jeg må have fat på nogle wirer og noget, så det her kan føres ud I livet!

Pinned Image

En klassiker? Ja måske, men sikkert er det, at IKEA´s poseholdere OGSÅ er super gode til opbevaring af gavepapir og tapetruller – den løsning bruger jeg selv pt!

Pinned Image

Nu vi er i giftwrapping / craft hjørnet; saml din washitape på en renseribøjle. Jeg bruger løsningen til gavebånd, som dog har det med at “rulle sig lidt for meget ud”…

Pinned Image

Lad dine skærebrætter stå vertikalt på indersiden af din skabslåge (uuuh den inderside er god til mange opbevaringsløsninger…)

Pinned Image

For se bare her: Grydelåg der vælter ud af skabet, når du forsøger at få fat på en pande er en saga blot, hvis du opbevarer vertikalt i sådan en fiks holder her!

Pinned Image

Og sørme om ikke vi har endnu et løsning til de grydelåg: Her holder en gardinstang skik på ballademagerne!

Pinned Image

En hængende frugtkurv (hængende alting I looove! Eller..?) Dette er en hængekurv beregnet til planter. På den her måde holdes mere bordplads fri.

Pinned Image

Gardinringe (eller dem til bruseforhæng) på en bøjle – bum! Så har du en tørklædeholder!

Pinned Image

Opbevaring af sko med PVC rør – hvem kan ikke bruge lidt ekstra (vertikalt..) plads til det?

Pinned Image

Ja “buuuuhhh den har vi seeet” jeps den løsning er meget brugt – også af mig som I måske har set i et gammelt indlæg.. Men VERTIKAL (I know – I love it) opbevaring af makeup børster er jo genialt til at holde dem fine og hygiejniske.

(Alle billeder stammer fra mit board her, hvor det direkte link selvfølgelig findes)

Skriv et svar

