Økologisk Børnetøj Med 40% Rabat: Mine Favoritter

Ja du kan stadig nå at få dine 40 % rabat hos Freds World med koden: earthd04

Se mere i mit tidligere indlæg her

Jeg har her valgt mine favoritter ud af både baby- og børnetøj (og ærger mig lidt over, at jeg ikke har nogen baby at putte i de bløde økologiske heldragter…)

Fed heldragt med værktøj i str. 56-80

Beach Body i str. 62-92

Søde bukser i str. 62-92

Den fineste kjole i str. 92-128

T-shirt med værktøjsprint i str. 92-128

Sød sommertop i str. 92-128

Nattøj med søde “Fred´s” all over. Str. 92-140

T-shirt med søde tinsoldater i str. 92-128

One thought on “Økologisk Børnetøj Med 40% Rabat: Mine Favoritter

  1. Pingback: Absolut Sidste Dag Med 40% Rabat |

Skriv et svar

