Min Hobby: Er Den Meget Underlig?

duftvoks

Færdiggkøbt dufttærte i oliebrænder

Det startede med at jeg blev forført af andres duftende stearin og de tilhørende beskrivelser.. Mmm… Jeg har altid været en sucker for velduft! Så jeg begyndte at købte de såkaldte “dufttærter”, som efterhånden snart blev til en besættelse for mig. Der kommer jo HELE tiden nye dufte på markedet – dufte jeg bare SKAL have fingrene (næsen) i… Senere begyndte jeg selv at lege med dufte og kombinationer – og havde dermed muligheden for at være lidt mere kræsen og stille krav. Derfor bruger jeg udelukkende soyavoks, som er langt sundere for både mennesker, indeklima og naturen.

dufte_soyavoks

Min egen duftvoks: Coffee & Caramel

duftvoks_soya

Min egen duftvoks: Fluffy Towels

duftlys_duftvoks

Min egen duftvoks: Coco & Mango

Jeg er ganske enkelt vild med mine små plader af duftende soyavoks! Oftest brækker jeg en enkelt brik af og smelter, men på en crazy aften ryger der to i – og hvis jeg er heeeelt crazy, så smider jeg to forskellige brikker soyavoks i! UH det går vildt for sig herhjemme! Faktisk går det så vildt for sig, at jeg meget snart åbner op for salg til alle mine “medsøstre” som jeg ved findes derude😉 For come on – hvem elsker ikke dufte? I know I do – men jeg vil da meget gerne høre, hvad netop DU tænker om det her lille projekt!? Underlig hobby? Interessant? Ligeyldigt Lort? Fristende? Talk to me…

4 thoughts on “Min Hobby: Er Den Meget Underlig?

Skriv et svar

