Børnetøj Fra Freds World: Jeg Giver Dig 40% Rabat

Har du, ligesom jeg, et svagt punkt for de brands, der nægter at gå på kompromis? Dem med de solide holdninger som kæmper for det, de tror på? Freds World by Green Cotton er sådan et brand! De formår at skabe super lækkert børnetøj og samtidig tage hensyn til miljøet – og de brænder for det! Jeg ved det, fordi jeg har engang har været så heldig, at få et praktikforløb hos dem.

Men nu til sagen: De har valgt mig som ambassadør, hvilket vil sige, at jeg i den kommende tid kan smide om mig med gode rabatter. Rabatter, som du får, ved at indtaste den/de koder du får mig, når der køres en kampagne. Koden er både til dig, der læser med her på Nifty By Nehl, og alle andre som du ønsker at glæde med en rabat på 40%.

Billedet af den skønne designer Maria (med skønne børn) er lånt fra designemor.dk, hvor hun agerer gæsteblogger – klik på billedet

Første kampagne løber af stablen i næste uge, idet vi fejrer Jordens Fødselsdag den. 22 april. Rabatkoden gælder hele ugen fra den 22. april til den 28. april. Så klik ind og se / shop hele kollektionen her på deres webshop hvor du finder økologisk børnetøj i højeste kvalitet. Størrelserne går fra 56-140 og SÅ til det du venter på:

Rabatkoden (som du hellere end gerne deler med venner og bekendte) er: earthd04

Brug OGSÅ koden efter den 28. april, da bonuspoint på koden udløser nye kampagner til mit ambassadørnetværk, som du bliver en del af, når du bruger koden. Rabatten får du dog kun, når der kører en kampagne.

Lidt fakta om brandet: Green Cotton har arbejdet med økologi i mere end 25 år, og var de første i verden til at lave en T-shirt af certificeret økologisk bomuld. Hele kollektionen er lavet så bæredygtigt som muligt. Alle produkter af bomuld er GOTS certificerede, hvilket er den strengeste mærkningsordning på markedet i dag. Overtøjet er lavet af genbrugsplastflasker og regntøjet er Oeko-tex certificeret.

5 thoughts on “Børnetøj Fra Freds World: Jeg Giver Dig 40% Rabat

  1. Pingback: Økologisk Børnetøj Med 40% Rabat: Mine Favoritter |

  2. Pingback: Absolut Sidste Dag Med 40% Rabat |

  3. Hejsa. Jeg gjorde stor brug af dette tilbud om rabat i foråret. Efterårskollektionen fra Freds World er begyndt at komme på hylderne i webshoppen, og ser skøn ud. Men får du mulighed for at give os læsere samme mulighed for rabat igen?
    Vh
    Brit

    • Hej Brit – hvor er det bare fedt at høre, fra nogen som har kunnet bruge rabatkoden!
      Jeg regner bestemt med, at der snart bliver udloddet en rabatkode mere, som jeg kan videregive. Jeg skal nok lige forhøre mig hos deres brand manager!
      Fortsat god sommer!
      VH Lene

  4. Pingback: Rabatkode på hele 40 økologiske % til dig: Freds World by Green Cotton |

Skriv et svar

