Opbevaring Af Badegrej

Så må vi hellere få kigget på en opbevaringsløsning til alt det (lækre) skrammel man får samlet sammen i sin bruser. Jeg er i hvert fald en vaskeægte product-junkie og har altid masser af shampoo, sæbe, scrubs osv. på lager (opmagasineret i en skoopbevaringsting fra IKEA i øvrigt)

Først: En klassiker – hylder! Kreativt hva?! Her befinder div. vaske/rense/blødgøre-produkter sig + en bredtandet kam og min dejlige hovedbundsmassage-silicone-handopbevaring

Den lidt mere geniale detalje: Command Hooks som er egnede til vådrum. Her kan min vaskesvamp, Conjac Sponge, silicone-rense-duttelihut og min skraber hænge og tørre.

opbevaringsløsninger

(og ja – jeg elsker beauty-gadgets… Og Lush. Og sulfatfri shampoo…)

One thought on “Opbevaring Af Badegrej

  1. Pingback: Små NIFTY hjælpemidler i hverdagen – hvad bruger du? |

Skriv et svar

