Dagens Husmor Tip / Hader Du Også Krøllet Tøj?

For kort tid siden lærte jeg et trick omkring tøjvask. Tror egentlig jeg lurede på noget “laundry room” mens jeg drømte om, at have plads til mere end en grim vaskesøjle på badeværelset..

Bloggeren viste bl.a. hvor hænge-tøjet hang (super formulering I know.. Er træt…) – altså efter hun  “lige har givet det de der obligatoriske ti minutter i tørretumbleren for at knock out any wrinkles” WHAT?! Jeg var rystet I min grundvold jo!! Er meget religiøs omkring vaskeinstrukser/care labels, så den tanke havde aldrig strejfet mig… men altså det virker fantastisk! 10 min i tumbleren inden det hænges til tørre er mit bedste tip til rynkefrit tøj!

Er jeg den sidste I verden der har fået det at vide? Hvorfor har du aldrig sagt noget mor!!?

4 thoughts on “Dagens Husmor Tip / Hader Du Også Krøllet Tøj?

Skriv et svar

