Mit liv som magasin..oliker?

Ja det er ikke let at have den last… Jeg elsker sgu de skide magasiner! Virkelig! Boligliv, Boligmagasinet, RUM, Alt Interiør (rimelig nyt jaaa men virkelig smukt) og Costume, Eurowoman, Cover, Cover Kids, Vores Børn, Vi Forældre og fra fortiden; Kreative Kvinder (R.I.P.) og Sirene (Mere R.I.P.) Jeg elsker virkelig mange blade! Og har gjort det i mange år.. F.eks. har jeg alle (jo alle!) numre af Boligmagasinet… Smider jeg dem så ud, når de er læst? Na-haj!! Der har vi så problemet… De fylder, de er tunge når man skal flytte, de samler støv og de stresser mig faktisk, med alle deres æselører der indikerer, at “jeg skal HUSKE at google dét dér” eller ” HUSKE at skaffe dén dér bog hjem fra biblioteket”… Åh så dumt det er – jeg ved det! Derfor var/er mit nytårsforsæt for 2013; At komme af med lortet guldet! Jeg har bunker i soveværelset, i vores lille skrammel/rode-rum, i vores kælder og selvfølgelig også i stuen – se selv! Tre stakke på gulvet + et enkelt (forhåbentlig) mere dekorativt ophæng på væggen… *suk*

20130220_130738

20130220_130614

Man KUNNE jo selvfølgelig udnytte dem lidt bedre…? Nej stop! They gotta go!

3 thoughts on “Mit liv som magasin..oliker?

  1. Pingback: Mette Schernings fine rækkehus |

  2. Pingback: Ideer til Vægdekoration: Offline Inspiration |

  3. Pingback: Nytårsforsætter anno 2013: Two Outta Three Ain´t Bad… |

Skriv et svar

