Min egen “Organizing Guru”

Ja okay… Helt min egen er hun ikke, men i hvert fald var det Alejandra Costello der fik mig hooked på, at indføre mere orden og overskuelighed i hjemmet. Kvinden er … ja vanvittig er det første ord, der falder mig ind. Hun er lige dele inspirerende og skræmmende på samme tid. Med andre ord – hun måtte gerne flytte ind herhjemme i et par dage, men SÅ skulle hun vist også hjem igen😀 Mere vil jeg ikke sige, for videoen (som jeg har set mange gange efterhånden) taler vist for sig selv…

Skriv et svar

