Den eneste slankekur der virker!

artwork12913.jpg(Billede lånt her fra Apartment Therapy)

The January Cure! Kuren for alle os, der bare gerne vil bo lækkert. Kuren som jeg troede, at jeg ville få skrevet en masse om her på bloggen – men jeg fejlede. Surprise suprise. Jeg er nemlig ikke specielt god til slavisk at følge sådan noget “i dag skal du vaske alle gulvene” eller, som i dag, “i dag skal du hænge kunst på væggen”, for sandsynligheden for, at det lige præcis er dét jeg har brug for den gældende dag er ret lille – MEN: Alligevel har kuren haft stor indflydelse på mig! Jeg har holdt fokus på oprydning og organisering og på den måde er der sket en hel masse dejlige ting herhjemme. Rent faktisk har jeg re-organized vores lille billedvæg for få dage siden, så den kan jeg godt tjekke af på kurens tjek-liste😉

Desværre har jeg ikke noget før-billede, men jeg kan da fortælle, at det store spejl ikke var der – og der var færre billeder end nu! Spejlet er spraymalet med en metallic kobber, men det ligner sgu egentlig mest bare mørkt træ😦 Jeg har længe ønsket at få et spejl op lige netop her, for i hele den side af vores stue/køkken er der ingen vinduer. Derfor er det ret genialt med spejle – så dagslyset, der heldigvis strømmer ind fra modsatte side, reflekteres…

20130125_133253mandag20130125_133352

Skriv et svar

