Min yndlingsblogger på TV!!

Eller i hvert fald ÈN af mange (mange!!) yndlings bloggere… Norske Therese, der står bag Theas Mania, har, hvis I spørger mig, den ultimative stil – hvilket  den norske kanal5 også har fundet ud af. Jeg tror ikke vi selv har kanalen herhjemme, men man kan jo altid google sig frem til lidt gratis klip – hele afsnit af “Herlige Hjem” skal man betale for (øv!) Men vi kan heldigvis se, det superfede übercool drenge værelse  HER   (Scroll ned til billedet)

Jeg DØR! Jeg dør jeg dør jeg dør jeg DØØØR! Åch!

Gutterom med kreative løsninger

Og ps. Jeg har ikke glemt The January Cure, som jeg nok opdatere lidt på i morgen.. Ej ikke “nok” – det gør jeg sgu! Der SKAL blogges i morgen! Jeg har forsømt det lidt grundet travlhed. Vi har haft en hel 0. klasse til 7års fødselsdag i dag.. ppheewww.. 

2 thoughts on “Min yndlingsblogger på TV!!

  1. Uha det ser lækkert ud, de amerikanske omklædningsskabe er så lækre! Jamen altså så har I da haft nok at se til idag, håber det var en skøn fødselsdagsfest. Ha en rigtig dejlig uge!

    • Tak og i lige måde!🙂 Ja super fede skabe altså.. “Nåå men dem fik jeg fra en fabrik” ??!! Det sker ALDRIG for mig sådan noget! Eller folks super fede genbrugsfund – aldrig her! I hvert fald sjældent…
      Og jo tak – fantastisk fest! Sådan nogle 6-7årige unger giver den virkelig gas!😀

Skriv et svar

