Dagens Husmor Tip

Kender du “Mr. Clean Magic Erase Sponges”? For det skal du! De har ændret mit liv….

Efter at være blevet nævnt igen og igen på Pinterest var jeg NØDT til at bestille sådan en pakke af de her vidunder-svampe. De skulle kunne fjerne alle de der trælse pletter som intet andet kan tage. Eksempelvis sorte streger fra skosåler på trægulve, som vi sikkert alle kender og oooh boy hvor de virker! Efter at have kravlet rundt på gulvet og skrubbet alle de sorte striber væk, rendte jeg rundt i hele huset og ledte efter genstridige pletter… (I know – what a freak!!)

Dette er dog det hårdeste job til dato for mine Magic Sponges; Det der lyserøde tape fra Tiger som mange sikkert kender.. DET SKAL IKKE PÅ SAVSMULDSTAPET PEOPLE!

(Billede lånt af Tiger.dk)

Det er suuuuper svært at få resterne af tapen af væggen! Det eneste der (med vold og magt) kan tage det er mine kære svampe – og ja der ryger sikkert også en del maling på den bekostning..På billedet mangler jeg ca. “en halv billedramme”.

image

Efter min Ebay-handel har jeg så hørt, at man kan få en billig version i Harald Nyborg, og sikkert også andre steder.. Ja gad vide om de også står på hylderne i Kvickly og Føtex? Jeg har faktisk ikke tjekket… Nå men jeg vil i hvert fald sikre mig, at I kender dem og helst også at I har dem i huset.. De er uerstattelige! Eneste lille minus er, at de slides hurtigt, men det lever jeg med.

Ps. Jeg husker mest Mr. Clean fra tv-reklamer i 80´erne.. Meister Propper hed han vist? Eller var det kun i tyske reklamer mon? Hmm…

2 thoughts on “Dagens Husmor Tip

  1. Husmor tip kan vi bare ikke få nok af! Hm… Den kender jeg altså ikke, men kan da se, at den virker. Super super fedt med en husmor test, reklamer virker nogen gange for fantastiske til at være troværdige! Tak for det Lene, en ny og renere verden, we like🙂 fed tape iøvrigt🙂

Skriv et svar

