Vintergækker

Ja jeg er meget utålmodig i de her vintermåneder – mit blomsterhjerte skriger på forår og piblende blomsterløg! Og da jeg i efteråret aldrig fik lagt vintergækkeløg, var jeg nærmest ekstatisk da jeg så, at Bilka har udplantningsklar spirende gækker!! Jeg hapsede et par bøtter til at klemme ned i lidt jord ved fordøren – og snuppede to med ind i varmen, i håbet om at få noget godt ud af det. Nogen der har erfaring med at.. ja “presse sin løg frem” om jeg så må sige? Kan man ikke fint fremdrive dem, ved at tage dem ind i varmen?

image

Skriv et svar

