The January Cure dag 2 – du kan stadig nå at være med!

Den næste opgave på “slankekurs-listen” går ud på, at finde et meget begrænset område – eksempelvis bare en kasse – hvor alle dine overflødige ting ryger hen. Beslutningen om hvad der skal ske med tingen skal ikke tages nu, så du kan rolig fylde i – kassen/området bør være let tilgængeligt og skal eksistere måneden ud.

010313outbox.jpg

Billedet er lånt her fra bloggeren Tara, der blogger live hver dag fra sin January Cure! Helt så entusiastisk bliver jeg nok ikke, da jeg jo også gerne vil have plads til andre ting her på bloggen. F.eks. denne fine buket tulipaner – aaaarmen hvor jeg bare elsker tulipaner! Drømmer om økonomisk frihed til ikke at skulle tage buketten med 7 stk. men i stedet de store fyldige buketter til 50 kr. Det var Bilkas skyld at jeg faldt i! De havde SÅ mange og den her sarte syrenfarvede lyselilla talte bare sådan til mig og min søde datter, så de MÅTTE med hjem.

tul

One thought on “The January Cure dag 2 – du kan stadig nå at være med!

  1. Puha er i fuld gang, det er så skønt at komme til bund i oprydningen! Det er fordelen, ulempen er at jeg slet ikke får blogget🙂 så smukke tulipaner, lidt men GODT er det ikke det man siger – og tak fordi du gjorde opmærksom på the january cute day🙂 ha en smuk aften!

Skriv et svar

