Et Netto-fund efter mit hjerte…

Ja altså sådan en lille praktisk fætter til 30 kr. kunne jeg ikke stå for da! Det er ganske enkelt en dispenser med 7 pilleæsker. Så hiver man én ud i bunden – tømmer og smider op i toppen, så er der gjort klar til næste dag! I love it! På den her måde husker jeg at tage alle mine (mange) vitaminer, kosttilskud osv. Slut med at tage et pilleglas ud – skrue låg af – fiske pille op – skrue låg på – tilbage i skab. Tage næste glas ud – skrue låg af – fiske pille op – tilbage i skab. Tage tredje glas.. Okay I er med.

Meeen jeg indrømmer, at den ikke ligefrem er nogen skønhed! Og slet ikke i flashlys😀 Sorry bout dat!

20121217_194438

Skriv et svar

