Dagens Husmor Tip

Ja sådan et skal vi da have! Et som er temmelig aktuelt med alle de småkager vi render og bager for tiden.

Har du ikke også oplevet, at de lækre sprøde kager hurtigt bliver kedelige, efter at have været indespærret i en kagedåse i nogle dage? Så skulle tricket være, at lægge en skive brød ned sammen med kagerne! Det kan også hjælpe, hvis småkagerne er blevet bagt lige hårdt nok. Ja det siger de i hvert fald ovre på Sweet Sugar Belle –  jeg har endnu ikke selv afprøvet tricket, for jeg er ikke selv nået til småkagebagning endnu..

4 thoughts on “Dagens Husmor Tip

  1. Hej Lene.
    Tusind tak for din meget søde kommentar på min blog! så dejligt at du skrev, så jeg også lige opdagede din! Jamen hvilket tip, det skal jeg lige huske, for jeg er slet ikke nået til småkagebagningen endnu🙂 super dejlig blog du har med plads til en masse forskellige herligheder, også er vi jo endda i familie sammen, familie WP🙂 ha en rigtig dejlig uge og tusind tak for toast tippet🙂

    • HEJ! Tak for din kommentar – “super dejlig” er store ord om min blog lige nu synes jeg😀 Har virkelig meget bøvl med at få den til at makke ret..
      Men hvor er jeg glad for at du skrev! Dejligt med et ekstra familiemedlem jo😀 Og dejlig uge til dig også da! Og…ja glædelig jul!! Hø hø…

      • Jo der er da masser af hygge og varme, så klikker det altså for mig, når det er til stede🙂 nå da, det ar da rigtigt træls, det skal jo helt bare køre derud af, når der skal skrives indlæg osv.
        Selvfølgelig skriver jeg da tilbage, din kommentar fik mig til at komme ud af morgenfjererne og juble🙂
        Jamen så glædelig jul til dog også🙂

Skriv et svar

