Og der kom blomster

Jeg fik da aldrig lavet en opdatering på de blomsterknopper dér! Men det blev jo faktisk rigtig fint – især kæmpe valmuerne var (efter sigende) rigtig flotte (da vi var væk på ferie…) Nu er det en helt anden (trist) sag at kigge ud af vinduet… snøft..dumme efterår..snøft..

Og vil I have mere snøft? Vores tro følgesvend gennem 8 år Hr. Spejlreflekskamera døde få dage inden vi tog på ferie.. Derfor er er følgende (uredigerede – sorry) blomsterbilleder også taget med min oldnordiske Nokia telefon (godt man har opgraderet til den nyeste Samsung Galaxy senere hva..)

Elliot vander asters


Flyvende asters til farmor in form for diy-vase i vinduet.. Ellers ville de store blomsterhoveder jo blive mast på den 1½ time lange køretur..

Den eneste dahlia-blomst ud af i alt 3 TRE dahliaplanter! Der kom ganske enkelt ingen knopper/blomster! Nogen der kan forklare mig hvorfor? Jeg havde virkelig glædet mig og den her Powder Puff er jo også skøn!

Purpursolhat – årets største blomsterkærlighed. Selvom det her billede er noget juks.. Men de har virkelig gjort mig glad rent..blomstermæssigt..


Pelargonier på parade. Jeg er nok lidt småtosset med denne “oldemorsblomst” i slidte krukker..


Tomater. Nok mest fordi lillemanden elsker dem.

Skriv et svar

