Så skal der ske noget!

Hej verden! (som måske ikke lytter med liiiige pt….)

Jeg har haft den her blog og mit koncept i hovedet længe – nu skal det føres ud i livet.

Jeg er ganske enkelt supernørd når det kommer til opbevaring! Det giver virkelig mening for mig, at have styr på sine køkkenskabe, sin garderobe, sin makeup osv. Derfor er jeg helt vild med kreative metoder til at opbevare på – gerne uden at det koster for meget!

Jeg ved, at man i USA kan få ALT det jeg elsker i f.eks. butikskæden Container Store. Alle former for indeling af skuffer og skabe. Alle former for stabelbare kassestystemer – eller endnu bedre; stabelbare skuffer! uuuhhmmm…. Jeg ville bare sådan ønske, at jeg kunne få fat på disse godter. IKEA kan lidt af det samme meeeeen alligevel ikke.

Og tror I så, at jeg bor totalt “neat” og organiseret? Noooooo I don´t! Der er nemlig en anden side til dette blogprojekt – jeg skal udføre min trang til systemer i det virkelige liv. Så jeg går igang NU med at tømme skab nr. 1 hvor det vælter rundt med plasticbøtter a la tupperware uden låg og.. låg uden plasticbøtter..

SÆT IGANG!

Skriv et svar

